Alla inlägg den 24 september 2010

Av Linda - 24 september 2010 23:52

Det blev ingen bilaffär idag för han som skulle sälja bilen fick inte köpa den han hade tänkt. Men Henke har hittat en annan, så på söndag blir det nog en tur till hammarstrand för bilköp.


Infon på BVC om bilbarnstolar var bra, mycket bra att tänka på. Passade även på att väga Turtle. 7925 g blev resultatet, det innebär en viktökning på 945 g nästan 1 kg på fem veckor.


Var ner på Ejes och valde lite tapeter till huset oxå, nu ska vi bara välja färg till fasaden och klinker till hallen...

Hann även med ett besök på banken för att sätta in pengar på huslånet och ta ut pengar till en eventuell bilaffär.


Ikväll har Henke och jag varit på Invito och firat våra fem underbara år tillsammans. Dom har så sjukt bra mat och riktigt bra service. Tycker det är riktigt bra att det kommit en restaurang med lite stil och klass till Sundsvall, det behöver vi!

Amanda sover hos mormor och Tomas inatt. Hoppas det går bra, hon har blivit så snorig det sista dygnet och hade det lite jobbigt inatt så jag hoppas dom inte får det allt för tufft. Men det går säkert bra, det är ju inte det första barnet dom har att göra med ;P.

Jag längtar redan till imorgon då vi ska hämta henne. Älskade dotter!


Imorgon ska vi till familjen Hagman och gratulera Sandra sen blir det en tur till hemmamässan i Nordichallen för att få lite inspiration och tips till inredning mm i huset.


Nu ska jag natta så jag är pigg och glad imorgon!

Natti, natti!



Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards