Alla inlägg den 28 september 2010

Av Linda - 28 september 2010 21:08

Idag blev det inget babysim för oss. Amanda är så snorig så det kändes inte bra att bada. Vi spenderade dagen på Birsta istället, med Jossan och Elias.

Köpte två klänninga, en jeansjkol, en body (som ser ut som tröjan nedan) och strumpbyxor till Amanda.

           


När vi kom hem mös vi i soffan och vid 17.30 kom familjen Hagman hit. Vi åt och sen for jag och Sandra till Birsta. Sandra hade 15% på PoP som jag skulle få så det blev ullunderställ till Amanda så hon håller sig varm i vinter. =)

      


Vi svängde även in på Babyproffsen som hade specialerbjudanden och öppet till 20.00 ikväll. Hittade en Britax bilbarnstol som Amanda ska ha efter babyskyddet och då det var 1000:- rabatt på det endast idag så klippte vi till.

  


Nu har jag iaf äntligen beställt och fått hem trappmattorna till huset.

  

Idag fick vi ett defenitivt datum då vi får tillgång till huset. Den 22/10 då ska vi sätta igång med renovering. Åh så vi längtar! =)


Nu ska jag fortsätta titta på Elvis i glada Huddik.

Hej hej!


Ps. Vill bara påminna om att jag svarar på era komentarer under komentarer. Ds.

Av Linda - 28 september 2010 16:53

Har lite beslutsångest över tapetvalet till Amandas rum, så snälla hjälp mig!


Jag är mest inne på den här med stjärnor. Som fondvägg och resten i vitt


Eller den andra med rosa stjärnor istället...


Men så hittade jag denna randiga, som fond och då ha resten vitt...

    


Vilken skulle ni ha valt?


     

Av Linda - 28 september 2010 15:48

Fredag den 8/10 klockan 19.00 ska jag ha ett sexparty hemma hos mig.

Den som vill får gärna komma, ta med något drickbart så står jag för tilltugg. Hör av dig till mig innan den 6/10.

     

Törs du?! ;)

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards