Alla inlägg under juli 2009

Av Linda - 7 juli 2009 20:50

...inte för att det är dåligt, tvärtom!

När jag var liten och vi tittade på någon sorglig film, grät alltid mamma. Jag förstod aldrig hur man kunde gråta till en film. Men nu gör jag det. För nu sitter jag själv här med våta kinder. Har just tittat på Marley & me och nu tittar jag på Michael Jacksons minnesstund. Känner mig lite halv larvig när jag sitter själv här hemma och snyftar och snörvlar... Men mamma nu förstår jag. =)

Av Linda - 5 juli 2009 15:06

Onsdagskvällen på gatufesten blev riktigt lyckad. Hade verkligen super trevligt.

Torsdagen spenderades på Bergafjärden med Tuva och efter en stund kom Linda W och Maja oxå, en härlig dag!

I fredags hade jag delad tur å på timmarna sov jag så den dagen gick väldans fort.

Igår var det jobb 7-16.30 som gällde å sen var vi bjuden på 40-års kalas hos morbror Uffe. Även denna kväll var mycket trevlig. Vid 23.00 begav vi oss hemmåt eftersom jag skulle börja jobba kl. 7.00 i morse. 

Nu är det snart dags att gå tillbaka till jobbet vilket känns tungt.

Jag HATAR verkligen delade turer!! Men jag ÄLSKAR mitt liv!!


Hejsvejs!


Av Linda - 1 juli 2009 17:15

Jaha, ny månad igen då. När ska tiden sluta gå så fort?!


Ikväll blir det en sväng på Gatufesten för mig. Henke valde att avstå och hjälper Mogge med lite arbete istället!

Sitter här i min ensamhet och smuttar på ett glas rött. Ska träffa Linda och co på stan senare. Kanske man ska ta å ringa Dette å Pelle å se om dom är hemma så man kan få lite sällskap innan. Är ju inte sååå kul att skåla med sig själv, känns nästan lite alkisvarning! =/


Ska iaf krypa igenom garderoben å se om det finns några kläder som passar innan jag beger mig någonstans.


Hej hej! 

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards