Alla inlägg den 5 december 2013

Av Linda - 5 december 2013 23:19

Igår var jag och Julia in till birsta en sväng. Skulle köpa en jacka åt henne men hittade ingen. Istället fick hon leggings och tunika och Amanda fick leggings, tröja och nattlinne.
Kl 13.00 gick vi till dagis där det var adventsdropp-infika med pyssel, mysigt att få vara med en stund på dagis.
Efteråt åkte vi på ica och sen till mormor som behövde lite mjölk. Där blev det mer fika och lite surr innan det var dags att åka hem och börja med middagen.
Efter maten blev det badning för tjejerna och sen var det julkalendern och hopp i säng. Själv åkte jag iväg på pump.

Idag började vi med ett besök på öppna sen for vi hem, Julia sov, Amanda kollade på tv och jag skrev handlingslista. När Julia vaknade åt vi mellis och sen åkte vi in till ica maxi. Där mötte underbara mamma upp oss. Hon tog barnen och jag kunde koncentrera mig enbart på handlingen. Så uppskattat och skönt! Tusen tack mammsen!!

Ikväll har Henke och jag fixat nästan alla julklappat. Så himla smidigt att kunna göra det via internet. Självklart ska endel saker handlas i butiker på riktigt, det hör ju lixom till julen! :)

Mängder med snö kommer det nu oxå. Henke var nyss ut och skottade och då hade det kommit ca 25 cm, hoppas det kommer lika mycket till!! Imorgon blir det nog lite pulka med barnen!!

Natti natti!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards