Alla inlägg den 18 november 2012

Av Linda - 18 november 2012 21:31

Shoppingen i Ullared var toppen. Hade kunnat handla mer men vi fick lägga band på osd och tur var väl det för det har inte gått in en pryl till i bilen på väg hem. Jag trodde ett tag att vi skulle bli tvungen att hyra ett släpp men vi lyckades pula in allt till sist, med nöd och näppe!

I torsdags tog jag mig äntligen till en naprapat och tro det eller ej men jag har inte haft ont i huvudet sen dess! Det känns verkligen som en befrielse då jag hade värk dagarna i ända sista tiden och knaprade alvedon som aldrig förr!!
Efter naprapatbesöket hämtade jag Amanda och sen åkte vi hem och packade väskorna för en helg i storlien. Tyvärr så var det inge vidare med snö, ca 1 dm och stenhårt, så vi tog oss ut en sväng på fredagen och kollade på när Henke lagade Hans skoter och sen gjorde vi en brasa och grillade korv. Amanda och Henke tog en liten sväng på skotern upp på fjället, snacka om en tjej som var lycklig!
I lördags åkte vi till åre och badade på äventyrsbadet och innan vi åkte hem till stugan åt vi sen lunch på hotellet.

Vi kom hem vid 16 idag och har haft fullt upp sen dess. Snickaren var nämligen här i fredags och satt upp väggen i köket så nu har vi en början på ett till sovrum. Har tömt det rummet nu ikväll och gjort en tillfällig möbleringslösning i köket tills vi ska sätta igång och renovera det.
Imorgon ska vi riva ut halvpanelen och börja spackla, sen ska golvet läggs in innan vi kan sätta in dörrposten och dörren. Tapeter till sovrummet är det ingen brådska med då vi vill anpassa dom efter könet på bebisen. Kökstapeterna är det däremot dags att börja kolla på och lite andra saker till köket som spis, fläkt, kyl, frys, diskbänk och diskmaskin. Åh, vad jag längtar efter nytt och frächt!

Nu ligger jag i soffan och njuter av att känna det lilla livet i magen. Ska snart göra kväll då mina ögonlock börjar kännad väldigt tunga.

Natti, natti!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards