Direktlänk till inlägg 5 januari 2012

2012!

Av Linda - 5 januari 2012 21:29

   Första inlägget för i år och inte kommer det stå något spännande....


Torsdag idag, jag har jobbat 7-12. For hem, åt lunch och skottade bort den lilla snö som kommit. Vid 14 hämtade jag Amanda på dagis, vi var ute en liten stund och sen blev vi inbjudan till fam. Hagman på mellis och kaffe. Vi gick hem vid 16 och gjorde mat sen blev det lek och tv innan det var läggdags för Skruttis.

Nu sitter jag här och kollar runt på internet. Henke jobbar för fjärde kvällen i rad... Dom har inventering på jobbet och oturligt nog så vill inte handscanapparaten funka så dom får knappa in allt för hand istället, vilket tar betydligt längre tid.

Imorgon jobbar jag 7-12, Henke och Amanda är lediga eftersom det är röddag. Själv kör jag en femdagars helg, torsdag till måndag sen har jag ledigt tisdag och onsdag så det får bli min helg.


Igår bestämmde vi att jag ska börja jobba 100% i miitten på februari, det känns lite sådär.... Pengarna är såklart ett pluss men jag kommer absolut inte få lika mycket tid med Amanda som jag haft nu och det känns ju inte lika roligt. Men om vi ska kunna bygga uteplats mm till sommaren så behöver kassan på sparkontot ökas på lite och det finns inget annat alternativ än att jag går upp på 100%. Förhoppningsvis kan jag kanske gå ner till 80% i slutet på det här året igen.


Nä, nu ska jag rocka lite rockring sen blir det tidningsläsning i sängen.


Natti, natti!


*Kärlek*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 30 mars 2014 20:33


Grattis älskade Julia! Igår blev du 1 år.

Av Linda - 27 mars 2014 20:19

I mitten på februari sökte jag ett jobb. Ett jobb som jag tror skulle vara väldigt lärorikt och utvecklande. Men med mitt självförtroende så trodde jag såklart inte jag hade någon chans. Igår ringde dom och vill att jag kommer på intervju...!! Känn...

Av Linda - 19 mars 2014 20:03

Idag blir vår stora älskling 4 år! GRATTIS Älskade Amanda på din dag! Började dagen med sång, paket och chokladboll i sängen. Självklart satt det ett ljus i chokladbollen så hon fick blåsa ut det. Dagen fortsatte med godsaker och kvällen spenderad...

Av Linda - 13 mars 2014 22:25


  Lillan tog sin första tur med gåvagnen idag! ♡   ...

Av Linda - 13 mars 2014 22:22


Hm... sista bilden kom visst inte med så här kommer den!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards