Alla inlägg den 30 januari 2012

Av Linda - 30 januari 2012 15:18

Nu var det ett tag sen igen. Det beror på att jag sällan använder datorn längre och att blogga via mobilen är så bökigt... Jag hatar att jag inte är flitigare!! Har iaf efterlyst en app....Vad händer i vårt liv då?! Inte mycket mer än vanligt... Om 14 dagar börjar jag jobba 100% och det är med blandade känslor. Amanda utvecklas fort nu. Språket blir bättre för varje dag ibland kommer det tillochmed tre-ords meningar och R är en rolig bokstav som används flitigt... rrrrrrrita, frrrrrida är favorit ord. :-) Det flyter på kanon på dagis och hon verkar stormtrivas.Till helgen jobbar jag och Henke åker med Tobbe S till Tobbe stuga så Amanda ska vara hos farmor och farfar heela helgen. Hur ska jag klara av att vara helt ensam hemma så länge?! Jag kommer i princip bara åka hem för att sova för jag har lååånga arbetsdagar.Nu är det dax att börja med maten. Hej hej!!

Av Linda - 30 januari 2012 15:18

Nu var det ett tag sen igen. Det beror på att jag sällan använder datorn längre och att blogga via mobilen är så bökigt... Jag hatar att jag inte är flitigare!! Har iaf efterlyst en app....Vad händer i vårt liv då?! Inte mycket mer än vanligt... Om 14 dagar börjar jag jobba 100% och det är med blandade känslor. Amanda utvecklas fort nu. Språket blir bättre för varje dag ibland kommer det tillochmed tre-ords meningar och R är en rolig bokstav som används flitigt... rrrrrrrita, frrrrrida är favorit ord. :-) Det flyter på kanon på dagis och hon verkar stormtrivas.Till helgen jobbar jag och Henke åker med Tobbe S till Tobbe stuga så Amanda ska vara hos farmor och farfar heela helgen. Hur ska jag klara av att vara helt ensam hemma så länge?! Jag kommer i princip bara åka hem för att sova för jag har lååånga arbetsdagar.Nu är det dax att börja med maten. Hej hej!!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards