Direktlänk till inlägg 14 augusti 2010

30-års fest!

Av Linda - 14 augusti 2010 15:49

Lördag idag.

Vi ska på 30-års fest. Och inte vilken som helst utan storebrors =)

Han fyller ju inte förrän om 3 veckor men festen är idag, å så skoj det ska bli.

  

Grattis storebror! =)


Jag har precis målat naglarna och sitter å väntar på att dom ska torka så jag kan sminka mig och fixa håret. Känner att tiden börjar springa iväg. Vi ska nämligen hämta mamma och Tomas kl. 17.00, om en timme alltså, men va sjutton det måste jag väl hinna på!?

Kläderna är ju redan utvalda och det brukar ju vara det mest tidskrävande.


Amanda är hos farmor och farfar. Dom hämtade henne redan vid 13.00 så nu börjar man ju sakna skruttis en del... Hon ska sova där inatt. Vilket blir andra gången hon sover borta...


Så fort vi piggnat på oss imorgon åker vi ut till stugan och pussas med henne och sen fortsätter vi nog med projekt ommålning.

Nu är det bara täckfärgen på väggarna kvar. Taket är klart och all grundning.

Fast blir det fint väder blir det nog båtåka istället, lär ju inte vara så länge kvar på den säsongen.

Beställde förresten en skoterpulka idag oxå så Amanda och jag kan sitta i den i vinter när vi ska ut och åka skoter. =)


Nä, nu är nagellecket så pass torrt att jag kan börja spackla mig ;P


Ha en trevlig kväll! Det ska vi ha! =)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 30 mars 2014 20:33


Grattis älskade Julia! Igår blev du 1 år.

Av Linda - 27 mars 2014 20:19

I mitten på februari sökte jag ett jobb. Ett jobb som jag tror skulle vara väldigt lärorikt och utvecklande. Men med mitt självförtroende så trodde jag såklart inte jag hade någon chans. Igår ringde dom och vill att jag kommer på intervju...!! Känn...

Av Linda - 19 mars 2014 20:03

Idag blir vår stora älskling 4 år! GRATTIS Älskade Amanda på din dag! Började dagen med sång, paket och chokladboll i sängen. Självklart satt det ett ljus i chokladbollen så hon fick blåsa ut det. Dagen fortsatte med godsaker och kvällen spenderad...

Av Linda - 13 mars 2014 22:25


  Lillan tog sin första tur med gåvagnen idag! ♡   ...

Av Linda - 13 mars 2014 22:22


Hm... sista bilden kom visst inte med så här kommer den!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards