Direktlänk till inlägg 28 maj 2010

Solen kom fram och ge oss lite liv!

Av Linda - 28 maj 2010 10:33

Hann ju iaf med det mesta och viktigaste av mina to do´s igår.


  • Lämna kartonger till Johanna
  • Köpa munstycke till vattenkran
  • Köpa present till Henke
  • Köpa kudde och täcke till vagnen.
  • Förhoppningsvis hitta något att ha på mig ikväll
  • Eventuellt köpa ett par skor som jag trånar efter
  • Köpa strykband Slapp köpa, fick av Johanna =)
  • Köpa gardiner till Amandas rum
  • Fålla/strycka och sätta upp gardinerna
  • Stryka skjortor åt Henke

Letade som en tok efter gardiner till Amandas rum men hittade inga som föll mig i smaken så jag får sätta upp något tills vidare.

Idag SKA jag iaf stryka upp gardinerna som ska upp i sovrummet. Hoppas på att lillan låter mamma göra det... 

Skjortorna fick Henke stryka själv då det vart lite för stressigt för mig å det var ju inte hela världen! =)


Annars har vi inga planer för dagen. Det är sjukt deprimerande väder ute, det blir nog en lååång och tråkig dag.

Henke har åkt på mässa i sthlm oxå och kommer hem på söndag. Så jag gissar att helgen kommer kännas lång! Vi får väl försöka hålla oss sysselsatta så går tiden fortare.

Nu låter det som jag inte klarar mig utan Henke, det är inte det jag menar. Klart att det är tråkigare när han inte är hemma men det är ju oxå väldigt nyttigt att vara ifrån varandra å få sakna varandra. Jag tror säkert att helgen kommer gå jätte bra, men man måste ju få det att låta liiite synd om oss. Hahaha ;P


Äntligen har vi fått klart med vart vi ska ha dopfikat efter mycket om och men. Så nu ska inbjudningskorten göras klara och skickas ut.


Var ut och käkade med jobbet igår kväll oxå. Vi hade riktigt trevligt. Jag unnade mig ett glas vin. Åh, så gott det var! =) Var väl hemma vid 22.00 tiden.


Nä...kanske ska börja med gardinerna medan Amanda forfarande sover.


Hej hej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 30 mars 2014 20:33


Grattis älskade Julia! Igår blev du 1 år.

Av Linda - 27 mars 2014 20:19

I mitten på februari sökte jag ett jobb. Ett jobb som jag tror skulle vara väldigt lärorikt och utvecklande. Men med mitt självförtroende så trodde jag såklart inte jag hade någon chans. Igår ringde dom och vill att jag kommer på intervju...!! Känn...

Av Linda - 19 mars 2014 20:03

Idag blir vår stora älskling 4 år! GRATTIS Älskade Amanda på din dag! Började dagen med sång, paket och chokladboll i sängen. Självklart satt det ett ljus i chokladbollen så hon fick blåsa ut det. Dagen fortsatte med godsaker och kvällen spenderad...

Av Linda - 13 mars 2014 22:25


  Lillan tog sin första tur med gåvagnen idag! ♡   ...

Av Linda - 13 mars 2014 22:22


Hm... sista bilden kom visst inte med så här kommer den!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards