Alla inlägg den 19 maj 2010

Av Linda - 19 maj 2010 10:45

Det finns alltid något att göra och ibland är det så skönt att inte göra någonting utan bara vara hemma och ta det lungt.

I måndags var jag på mamma samtal på BVC.

I går var jag upp till Sanna och åt lunch.

Ikväll ska jag på mysfika med tjejerna hos Johanna.

På fredag ska jag på sex- och måbra party hos Sandra.

På lördag ska jag med Linda på familjedagen på parken som kommunal ordnar. Knepigt vad fort det går att fylla dagarna. Från att ha en oplanerad vecka till fullt upp. Jag som trodde att jag skulle klättra på vägarna av att vara hemma.


Jag satt och kollade på gamla bilder och hittade bilder på magen.

Här är jag i vecka 36+1 och Amanda kom i vecka 37+2

    

Det känns overkligt att se dessa. Jag kan inte tro att jag burit på denna mage. Känns nästan inte som jag varit gravid faktiskt. Tycker den tiden gick tokfort om man bortser från dom första 4 månaderna då jag mådde kasst.

     

Här är du två minuter gammal.

  

Här är du två dagar gammal.

Här är du två månader gammal.  

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards