Alla inlägg den 18 december 2009

Av Linda - 18 december 2009 09:13

Idag är det kallt ute, vår termometer visar -20. Härligt!


Igår kväll åkte Henke och jag ut för att fixa dom sista julklapparna. Känns skönt att det är klart. Ska bara komma på nåt åt hans farmor och mormor...


Mina efterlängtade gardiner kom igår oxå så det ska bli skoj att sy upp dom och få det fint i sovrumsfönstret.

Var ner till mamma och Tomas och fikade och lämnade gardinerna som hon beställt sen for vi hem och slog in sista paketen. Eller jag har två kvar att slå in men vi måste fixa kartonger till dem först.


Idag ska jag och Linda W på spa, det ska bli riktigt skönt.

Henke och jag fick ju presentkort förra året som vi inte hunnit med att utnyttja å Henke var inte så sugen på att gå så jag fick bjuda med mig en vän istället. Å eftersom dom går ut på söndag så vart det lite bråttom nu. Vill ju inte kasta pengarna i sjön.


Ikväll jobbar jag 16.30-21.30 och sen har jag hela helgen framför mig med jobb oxå. Men nu är det bara åtta erbetspass kvar innan vi åker till Storlien i två veckor. UNDERBART! =)


Nä, nu måste jag borsta tänderna och sen gå ut och starta bilen så den hinner tina upp.


Ha en bra dag!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards