Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Linda - 2 oktober 2009 11:15

Klockan är över 11 å jag ligger fortfarande i sängen, har dock varit vaken sen åtta. Har hunnit med två frukostar å  nu är det väl snart dags för lunch nr ett.


Blir så less... försökte få tag på min BM hela dagen i går och hela morgonen idag. Till slut fick jag nog å ringde till BM-mottagningen och där var dom då halvt motsträviga och sur. Tror dom att man spelar eller vad är det frågan om. Orkade jag och mådde jag bra skulle jag väl för faan jobba. Så jävla roligt är det inte att ligga hemma å må illa mest hela tiden å se ett hem som håller på att förfalla å inte orka göra något åt det. Jag har tur som har världens bästa Henke som plockar å städar å grejar. Men det gör ont för jag vill ju dra mitt strå till stacken... Dessutom skär det i mitt hjärta när jag tänker på lönen jag kommer få nästa månad = pisslön.

Hursomhelst så slutade samtalet med att hon skulle skriva till någon läkare som eventuellt skulle ringa upp mig idag. Annars fick jag höra av mig på måndag igen. Så det är bara å hoppas på att jag får ett nytt intyg, annars får jag väl ta tjänstledigt å vara hemma utan en krona. Men, men det är det värt för just nu är det min kropp som bestämmer över mig.

Skönt att chefen var förstående iaf, när jag ringde henne å sjukskrev mig måndag-tisdag till att börja med.


Ja, mycket gnäll vart det nu men take it or leave it. Långt därinne finns iaf en glädje för att vi två ska bli tre. Längtar till början av november då vi ska på UL, allt lär bli så mycket verkligare då. Hoppas dom släppt på besöksförbudet så Henke får följa med.


Nä, nu ska jag kliva upp å tvätta mig, måste på apoteket å hämta ut mer medicin för illamåendet oxå.


Hej hej!

   


Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards