Direktlänk till inlägg 23 september 2009

På väg tillbaka!

Av Linda - 23 september 2009 14:33

Ja, det är jag! =)

Har haft många jobbiga veckor men nu ska det förhoppningsvis bara bli bättre. Efter tre dagar på sjukhuset och en massa dropp är jag nu hemma igen och ska nog sakta men säkert hitta tillbaka till vardagen igen.

Jag antar att de flesta redan vet vad som pågår i mitt/vårat liv men för er som inte vet kan jag avslöja att.....

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

...

..





































Vi väntar barn!

 

 

Så om allt går bra blir vi tre någon gång i slutet på mars eller början på april. =)

Det känns spännande samtidigt som jag inte riktigt förstått det än. Har haft fullt upp med att överleva men nu ska det väl börja sjunka in.

 

Dags för eftermiddagsvila...

 

Hej hej!

 
 
Jossan

Jossan

23 september 2009 15:11

Åh vad roligt!
Grattis =D

http://innebandyfrun.blogg.se

 
Veronica

Veronica

23 september 2009 18:27

Nämen Linda!!! Å inget har du sagt din toka ;]
GRATTIS!!!
Hälsa Henke oxå!

http://ceekay.bloggagratis.se

 
Mia

Mia

24 september 2009 15:54

Gud vad skönt att det börjar vända, det är ju alldeles underbart att du fått komma hem från sjukan!! Önskar dej all lycka, nu är det dax att få njuta av detta tycker jag! Hoppas din kropp håller me ;) Massa kramar! /mia

http://marinaevelina.blogg.se

 
Anna-Carin

Anna-Carin

30 september 2009 10:33

grattis i massor till er båda! jobbigt att du ska måsta må illa...lycka till på er underara färd ni har framför er!! kram kram från filip med familj!

http://www.acccca.blogg.se

 
therese 2 barns mamma

therese 2 barns mamma

4 oktober 2009 21:28

GRATTis till bebis i magen.. Vad ha hänt eftersom du behöva lega på sjukan.. ??
Kramar

http://www.mammatherese.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 30 mars 2014 20:33


Grattis älskade Julia! Igår blev du 1 år.

Av Linda - 27 mars 2014 20:19

I mitten på februari sökte jag ett jobb. Ett jobb som jag tror skulle vara väldigt lärorikt och utvecklande. Men med mitt självförtroende så trodde jag såklart inte jag hade någon chans. Igår ringde dom och vill att jag kommer på intervju...!! Känn...

Av Linda - 19 mars 2014 20:03

Idag blir vår stora älskling 4 år! GRATTIS Älskade Amanda på din dag! Började dagen med sång, paket och chokladboll i sängen. Självklart satt det ett ljus i chokladbollen så hon fick blåsa ut det. Dagen fortsatte med godsaker och kvällen spenderad...

Av Linda - 13 mars 2014 22:25


  Lillan tog sin första tur med gåvagnen idag! ♡   ...

Av Linda - 13 mars 2014 22:22


Hm... sista bilden kom visst inte med så här kommer den!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards