Alla inlägg under juni 2008

Av Linda - 4 juni 2008 17:06

Gårdagen var bland det jobbigaste dagarna jag haft! Tills jag kom hem å såg att BREVET hade kommit. Satt mig i soffan å visste inte om jag tordes öppna det. Men jag ville veta vad som stod. Det var positiva besked. Jag grät av lättnad å lycka. Jag kände hur oron rann av mig, å det var sååå skönt! Vissa saker påverkar en mer än man tror.

Tog en cyckeltur till birsta å hämtade bilen å så vidare in på BC å shoppade lite. (Det var jag värd) =P

Idag mår jag MYCKET bättre å har lust att fortsätta leva. Å det är ett gott tecken. =)


Ikväll är det tupperwareparty som gäller, blir inte så många som jag trott. Några sistaminuten avhoppare finns det ju alltid. ;)


Nu ska jag förbereda lite innan det är dags.


Hej hej!

Av Linda - 2 juni 2008 21:06

Helgen är slut å en ny arbetsvecka har påbörjats. Förstår inte hur jag ska palla tre dagar till innan jag är ledig en dag för att sedan jobba i helgen! Min rygg vill inte bli bättre. Ändå tänker jag på hur jag jobbar nu. Den värker som aldrig förr. Hur jag än ligger, sitter eller står så hittar jag inge bekvämt läge. Känns som jag är på väg att gå av på mitten!!


Har tappat minnet oxå. På riktigt alltså!!! Jag kommer verkligen inte ihåg saker jag gör. Riktigt läskigt. Säger fel saker utan att själv reagera på det. Hjärnan går på högvarav. Ibland kännes det som jag kliver ur min kropp å står å betraktar mig själv. Å vilken syn, vilken skandal! 

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards