Alla inlägg under mars 2008

Av Linda - 9 mars 2008 21:59

Hemma hos min älskling igen. Efter en härlig helg i storlien med brudarna.


Bjuder på lite bilder en annan dag.

Nu ska här mysas!


Natti!

Av Linda - 6 mars 2008 17:43

Vet ni att det stormar i jämtlandsfjällen?! Å vart ska man  i helgen då? Jo, till jämtlandsfjällen. Fem tjejer är vi som har planerat detta i typ 2 månader åsså ska det storma!!!

Skulle iaf tydligen lugna sig inatt. Åh om det inte gör det så skiter jag i det. För ingen storm ska stoppa mig även om det slutar med att jag får åka själv!


Bästa saken idag; Darlingen har kommit hem! =)


Nu ; Packa inför morgondagen.

Av Linda - 5 mars 2008 16:48

Det kan inte vara sant... Jag håller på att bli förkyld igen. Jag nyser som en tok å näsan rinner. Helt otroligt! Varför får jag aldrig vara glad??!


Ska på genomgång på maskinerna på Helex ikväll. Hade tänkt träna oxå men nu vet jag inte hur jag ska göra. Vill ju inte att jag ska bli sämre i snoreriet.


Måste iaf få nån mat i magen, den kurrar.

Hoppas darlingen kommer hem ikväll...


Hej!

Av Linda - 4 mars 2008 20:25

Vad det kan lätta bara man får prata! Tack Linda vännen, det betyder mycket! Har tillochmed fått tillbaka lusten att åka i helgen. =) Värst är det när man är ensam då tänker man så jä..a mycket...


Nu ska jag ta en lång varm dusch å sen blir det nog sängen.


Natti

Av Linda - 3 mars 2008 21:22

Äntligen är denna dag över. Imårrse när jag vaknade trodde jag inte att jag skulle orka med den, men det gick! Tar en dag i tagen nu för tiden. Det sista jag vill känna nu är press. Har nog med mig själv som jag ska försöka orka med. Tack gode gud för att jag har ett jobb!!


Nu ska jag krypa ner i en stoor, kall och tom säng... Önskar att du vore här med mig nu...


Natt!

Av Linda - 3 mars 2008 12:36

Har sovit skitdåligt inatt. Har iaf rätt ut lite å fått ventilera med min älskling å det känns skönt att han vet. Nu behöver jag inte låssas längre.

Var iaf iväg å tränade med Linda på fm idag. Det var skönt. Har lyckats äta nästan en hel paj å fått mig en kopp kaffe. Andra maskinen med tvätt är på G så den får jag hänga när jag kommer hem ikväll. Nu är det dags att gå till jobbet.


Typiskt att han måste åka på långjobb just nu!!! =(


Hej hej!

Av Linda - 2 mars 2008 14:52

Hade en helskoj kväll igår.


Synd bara att jag tappat min mobil!!

Av Linda - 1 mars 2008 16:23

Har just kommit hem från en rejäl shopping tur på stan. Idag var Erika min räddande ängel som drog med mig på stan. Det har gjort gott att prata gammla minnen å shoppat en hel del.

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards