Alla inlägg under mars 2008

Av Linda - 17 mars 2008 09:58

Ledig idag.

Ska träna med Linda när hon slutar, sen vet jag inte riktigt vad det blir. Är sugen på att åka till Birsta å strosa lite, (för ovanlighetens skull) =P


Ikväll ska vi titta på hus. Vi får väl se om det är lika bra som det verkar. Har juu gått på nitar förr.

Dock ligger det ju inte riktigt där vi tänkt oss, men det ligger ändå bra för att ligga där det ligger. If you see what I mean...


Nu ska jag kolla lite på hur jag ska ha semester i sommar. Ska nämligen vara klart å lämnas in idag å som vanligt är man ju ute i god tid!


Ha en bra dag!

Av Linda - 15 mars 2008 22:09

Charlotte Perrelli - Hero




Dessutom vann Timrå över Modo med 6-3


Vilken toppen kväll!

Av Linda - 15 mars 2008 16:59

Så var man hemma efter en arbetsdag. Har just duschat. Var en hjärn-krävande dag idag, men det är säkert nyttigt det med.


Nu väntar jag på att potatisgratängen ska bli klar åsså ska vi steka på lövbiff å göra en god sallad till det. Nu blir jag serverad ett glas rött...=P


Hej hej!

Av Linda - 14 mars 2008 22:27

Nä, så är det!


Dagen har bestått av jobb, mat (korvgryta), prat, vin, chips o dip, så ska det låta, let´s dance. Nu blir det natti. Jobb imårrn 8-16,30.


God Natt

Av Linda - 13 mars 2008 10:41

Inatt har jag drömt en otäck drömm. Vaknade imårrse å mådde jätte dåligt, jag trodde att allt i drömmen var sant.

Jag förstår inte att man kan bli så påverkad av drömmar. Inte alls trevligt!


Idag är det schemamöte på jobbet å efter det blir det träning.

Ikväll ska vi till Tosse å Sanna å häsla på. Det var en evighet sen vi var där så det är på tiden.


Nu ska jag plocka ur diskmaskinen å sen försöka hitta nått att ha på mig idag.


Ha en trevlig dag! 

Av Linda - 12 mars 2008 21:18

Lyckades hinna klart med allt inför schema mötet imårrn.


For direkt från jobbet till Birsta med Linda W. Hittade present till lilla Hampus åsså måste ju storasyster Moa få något oxå. =)

Hittade oxå lite åt fasters prinsessa, Tuva. =P Köpte en svart kortkjol till mig själv åsså ett nagelack. Linda hade även hittat en uppsättning sängkläder i satin för halva priset som hon tyckte skulle passa i mitt sovrum så det var ju bara att slå till. Blev oxå en blomma o kruka inhandlat.


Svängde förbi mammsen på en kopp kaffe å tittade på lill Lindas tatuering som hon gjorde idag. Den var jätte snygg. Jag blir sååå sugen på en till...


Nu sitter jag å filar naglarna å tittar på Grey´s anatomy. Tänkte testa mitt nya nagellack.


Henke är i Gällö å jobbar. Han skulle komma hem väldigt sent.

Nu börjar Grey´s igen.


Hej hej

Av Linda - 11 mars 2008 22:42

Skulle ha uträttat en del ärenden idag men tyvärr så har jag tappat orken. Kom iaf iväg å träna. Mer blev det inte.

Nu känner jag huvudvärken komma krypandes så det är bäst att ta en ipren å gå å lägga sig.

Imårrn väntar ett ansträngande jobb för min lilla hjärna. Så den behöver få vila ut ordentligt inatt.


Natti!

Av Linda - 10 mars 2008 21:58

Efter jobbet åkte jag å Henke å tränade. Mötte upp Linda W där. Å mamma å Tomas med. Sen blev det middag, köttbullar å hemgjord potatismos.

Nu sitter vi å myser i soffan med rött vin, ost å kex. Ska snart krypa till kojs.


Här kommer lite bilder från helgens bravader. 


Natti

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards