Alla inlägg under december 2007

Av Linda - 9 december 2007 19:29

Imårrn blir det jobb. Febern är borta, nu är det bara hostan som irriterar mig!


Jag hatar att vara sjuk. Jag blir så rastlös!!

Tur att man kan skriva ut bingolotter på internet så kvällen blev räddad. =P Men det har tyvärr inte blivit nån vinst än så länge...=(


Nu ska jag kolla på superchansen.


Hejdå!



Av Linda - 8 december 2007 16:42

Blir hemma imårrn oxå, febern vill inte ge sig å man blir ju så orkeslös av den! Idag har vi legat i varsin soffa å tittat på film, har hunnit med några stycken. Men det har mest blivit Beck.


Nu ska jag hitta nåt att äta.


Hej hej

Av Linda - 7 december 2007 22:57

This moment - Marie Picasso

Av Linda - 7 december 2007 21:45

Jag har gått å blivit förkyld, igen! Snorar, hostar å nyser åsså feber på det, lovely! =( Blir hemma från jobber imårrn. Får se hur jag mår om jag kanske kan jobba söndag iaf.

Henkes mage hade lugnat ner sig tills nu ikväll då började det om. Så det är som en sjukstuga här hemma, han magsjuka å feber å jag förkyld å feber! Men det är nog mest synd om honom.


Igår var jobbet på Skepsbrokällar´n. Vi firade två jubilarer, 50 och 60 år. Några av oss gick vidare på Aveny å svände våra lurviga. Vi hade riktigt trevligt. (Å Sandra jag kunde faktiskt dricka sambuka, vilket jag trodde att jag aldrig skulle göra igen. hehe =) )    


Nu ska jag fixa en resorb till honom å sen ladda inför sista delen av Idol. HEJJA MARIE!


Baj baj!


Av Linda - 5 december 2007 17:19

Henke spyr! Hoppas att det inte är nån magsjuka, kan ju i bästa fall vara matförgiftning. Inte för att jag kan komma på att han ätit nåt dåligt. Kanske det är nåt han åt igår på jobbet till lunch. *Hoppas*!


Själv har jag just ätit. Gjorde en chili con carne ala Linda, med lite svamp å syltlök. Blev gott faktiskt. Kul att "piffa till det" ibland.


Jag har ett stort problem!! Jag kan inte komma på vad vi ska köpa till alla i julklapp. Har bara mamma och Henkes föräldrar klar än så länge. Men resten då?! Pappa, Jonas, Sandra, Tomas, lillLinda å Lisa! Mormor å Morfar å Farfar får en julblomma som vanligt... Måste kolla runt lite på nätet å se om jag får nå ideer.


Hej hej!

Av Linda - 4 december 2007 20:52

För ett tag sedan kände jag mig som världens lataste människa. Gjorde ingenting, orkade ingenting. Men så sa det bara *poff* å nu känns det som att jag är överallt samtidigt. Har nånting att göra hela tiden, hinner nästan inte med mig. Skulle vilja hinna mer men tiden räcker inte till. Mina lediga dagar är fullspäckade med "saker att göra".


Idag har jag jobbat 7,30-16,30. Gick hem, tog bilen å hämtade Henke på jobbet. Hem å gjorde mat så kom Sandra å Tuva på middag. Iväg med TW-varor, handla mat, hem, klippte Henke å nu sitter jag här. Ska ta en kopp kaffe å lite glass å mysa ner mig i soffan framför Desperate.... Hoppas Henke känner för att joina.


Nu börjar det!


*gone*

Av Linda - 1 december 2007 17:39

Shit vad skoj det var igår men oj vad full jag blev!! Å inte bara jag tror att vi var lite överförfriskade hela högen. Å idag mår man som man förtjänar. Jag klev inte ur sängen förrän 15,30...

Blev efter många om och men förfest hos mig, med biteline pizza, snacks å karaoke. Det var Veronica, Johanna, Sara, Linda, Evelina å jag.

Drog upp på södra å Highlights vid 23,00 å där blev den ännumer hålligång. Vet inte riktigt när vi åkte hem. Tror iaf att jag var hemma nångång mellan 3 å 4.

Henke hade ju komit hem oxå så jag var ju tvungen att väcka honom å prata lite! :P Stackar´n!


Nu är han å köper kina mat,måste få i mig nåt. Har iaf lyckats tvinga i mig två "busfrömackor" med kalles färskost på å dom fick jag behålla. Det var värre med vattnet å huvudvärkstabletterna imårrse!


Bjuder på lite bilder från förfesten!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards