Alla inlägg den 20 december 2007

Av Linda - 20 december 2007 22:34

Dagen i korta drag;

  • Jobba 7-16
  • Big Boy med Brorsan å Sandra
  • Julklapps handling i stan med Sandra
  • Julklapps handling på Birsta city med Sandra
  • Inslagning av julklappar
  • Bloggläsning

Tänk vad mycket man kan hinna med bara man lägger manken till...


Har iaf köpt klart julklapparna till mammasen. Har lyckats hitta en julkalapp till Tomas oxå, trodde aldrig att jag skulle lyckas! Men tack gode Gud! =)

Lisas julklapp är klar, bara födelsedagspresenten kvar men den får Henke köpa imårrn då han är ledig. Vet ju vad vi ska köpa.... Pappsen skulle förstås ha haft nå mer...hm...varför ska det vara så svårt!? Nån som har nåt förslag vad man kan ge sin käre far??


Imårrn kväll ska vi ha "lilla julafton" hos mamma å Tomas. Det blir mamma, Tomas, lill Linda, mormor, morfar, Jonas, Sandra, Tuva, Henke å jag. Mysigt =)


Nu är mina ögonlock väldigt tunga å jag börjar kl. 7,00 imårrn så jag ska nog duscha å sen krypa till kojs.


Natti. 


Förresten!! Jag är lite nyfiken på vilka ni är som läser min blogg, jag har typ 30-50 besökare varje dag men jag vet bara av vilka typ 5-6 st är som läser.  



Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards