Alla inlägg under juli 2007

Av Linda - 12 juli 2007 15:36

Jippiiiii!!!

Äntligen har jag kommit till den dag som jag har längtat efter såå länge =)

Känner mig helt slutkörd. Men det ska vi snart ändra på. Det räcker nog med en slappar dag så är man redo för skojigheter å allt en semester har att bjuda på!


Nu ska jag snart göra lite mat, men det blir middag för en idag. Darlingen jobbar över. Ska väl kanske använda mina sista krafter till att städa å tvätta lite oxå. Medan man fortfarande är i andra andningen menar jag! =)


Tjingeling!

Av Linda - 10 juli 2007 21:19

Usch, fyy å blä, nu vill jag ha semester!!! Har jobbat fredag, lördag å söndag. Skulle ha varit ledig måndag men 7,30 ringde dom från jobbet. Så det var bara att pallra sig iväg, i gengäld ska jag få vara ledig på fredag istället. Ikväll var det inte roligt på jobbet! det är så många som är dåliga, man springer å stressar som en galning. Det känns som att man snart får en hjärtattack...Bara två dagar kvar till semster...pju... På min första semesterdag ska jag inte göra ett dugg, bara vara hemma i min ensamhet å slappa å återhämta krafterna!!!


Nu ska jag glo lite på tv innan det är natti.


Hej hej!

Av Linda - 6 juli 2007 15:29

Vaknade 9,15 hoppade in i duschen och skaffade mig sen ett ansikte. Åkte ner på stan å mötte upp Johanna å Thea. Käkade lunch i Oscars tält. Hittade några linnen att ha på jobbet, nån tröja på rea. Alltid härligt att shoppa lite. Sen blev det karusell åkning för Thea. Snacka om vilding, hon tyckte att karusellerna gick för sakta. Hon ville åka dom stora... hehe. En galen treåring!


Åkte ut på Ikea en sväng. Åt en kulglass från drakglass. Super god! Sen blev det lite mer shopping. Thea fick nya skor av sin mamms. Jätte fina röda med vita prickar! Jag köpte ett par jeans å ett par piratbyxor. Måste juh passa på när man väl hittar något som är bra!


Nu måste jag kila iväg till jobbet, börjar 16,00 å jobbar till 21,00. Bläää... Men nu är det bara en vecka kvar till SEMESTER! =)


Trevlig helg!

Av Linda - 5 juli 2007 17:59

Idag har jag tagit mitt första dopp. =)

Johanna å jag åkte till Bergafjärden, solade å badade. Mormor å morfar var med en stund oxå, trevligt! Har varit en riktigt skön dag.

Har nyss ätit å nu ska vi snart iväg å fiska med Jonas å Sandra.


Har iaf fått besked av banken, lånelöftet år klart! =)

De skulle skicka hem papperna. Måste ju se vad det blir för månadskostnad å så oxå.


Nu ska vi fara


Bye bye!

Av Linda - 4 juli 2007 15:30

Jaha, då har man jobbat klart för idag. Imårrn är jag ledig, hoppas det blir fint väder så man kan bada å sola lite.

Jobbar hela helgen oxå, inge vidare! Men that´s life! Man får vara glad att man har ett jobb.


Väntar fortfarande på besked från banken om lånelöftet. Jag vill veta NU!


Ikväll blir det städninng och tvättning här hemma. Vet inte var tiden tar vägen hinner inte med nu för tiden...


Skulle va skoj å gå ner på Gatufesten en sväng ikväll oxå, men hemmet håller på att förfalla. Vi får väl se hur det blir!


Nä, ska väl börja med maten så den är klar när Henke kommer hem.


Hej hej!

Av Linda - 2 juli 2007 23:15

Idag har jag jobbat, å efter jobbet åkte jag, Henke, Jonas, Sandra, Tuva å Troja å fiskade på Jonsbotjärn. Inte ett napp!! Men det är skönt att vara ute, grilla å mysa lite. Har nyss kommit hem å duschat bort röklukten.


Huset vi tittade på i Gåltjärn igår blir det inget med. Inte husvagnen heller...men vi var även å tittade på ett till hus i Huli. Kanon fint... Ska prata med baknen, åsså har vi lite fråger till säljarna ang. huset. Det är inte bara med att köpa hus, mycket man ska ta reda på. Tur att darlingen sköter allt sånt där. Själv är jag helt nollställd när det gäller lån å ränter å allt vad det är!


Bokade resan igår oxå. Det blir Rhodos den 7 oktober. Jippiiii!!! =)


Nä, nu blir det till å kvälla börjar 7,00 imårrn!


Godnatt!

Av Linda - 1 juli 2007 12:17

Igår var Tobbe, Henke å jag  å fiskade i Malstabodarna. Gissa vem som fick flest..å störst?! Jag..hehe, mycket kul! =)

 På kvällen blev det utgång, det var länge sedan. Vad väl hemma vid tre, åt lite smörgåstårta å sen kröp vi till sängs.


Idag ska vi titta på ett hus upp mot Kovland, Gåltjärn.

Vi kankse ska titta på en husvagn oxå, ingen ny, men en fräsch begagnad med typ allt till.


Skulle ha bokat resan oxå, det börjar ta slut på platser överallt. Grekland verkar vara populärt i oktober. Är ju så svårt att bestämma sig. Nån som har nått att rekomendera?


Dags att börja avansera!


Hej hej!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards