Alla inlägg under maj 2007

Av Linda - 7 maj 2007 11:13

Lyckades få tag på Anna-Karin, så det blir tupperwere ikväll. Kommer vänner som jag inte träffat på evigheter, skojjigt! =) Jag tror vi blir runt åtta st iaf.


Nu väntar jag på att Sandra å Tuva ska komma, så ska vi åka å handla lite sen blir det till att baka lite. Har iaf nästan städat klart, ska bara torka golven å vika filtarna i soffan. Sen är det klart, går lite trögt idag, vaknade såklart med huvudvärk. Har pillat i mig lite värktabletter å en kopp kaffe så Jag hoppas att det släpper lite snart!


Nä, måste fortsätta...Hej så länge!

Av Linda - 6 maj 2007 19:00

Äntligen ledig...i  två dagar. Jippi! =)

Imårrn är det tänkt att det ska bli tupperwewre party, men jag får inte tag på hon som ska komma hit, så nu vet jag inte hur det blir. Har ringt men  hon svarar inte. Ska försöka få tag på henne...=/


Nu är det Bingo Lotto får se om man har nån tur ikväll, Henke har vunnit 100 kr iaf.


Ska städa lite oxå å skriva inköpslista, måste handla lite mat juh.


Baj baj!

Av Linda - 5 maj 2007 21:13

Trodde aldrig att kvällen skulle ta slut...har sprungit som en tok på jobbet. Men nu är jag äntligen  hemma!! =)

Nu har jag bara imorgon kvar 8-16,30 sen är jag ledig måndag å tisdag, härligt!!

Måndagen går väl åt att sova, städa å baka, till tupperwere partyt. Tror att jag har bestämt mig för vad jag ska bjuda på, tack vara Tjohanna å Vronkan eller som jag skulle ha sagt för typ fyra år sedan eller nåt; Hickan å Citrus...hehe. Härliga tider! Men är det verkligen fyra år sedan...hm...


Har iaf bestämt mig för att köpa en epilator, tror att dom är bra. Sägs att det gör ont dom första gångerna men sen vänjer man sig. "Ska man vara fin får man lida pin". =)


Nu kom darlingen hem, ska mysa lite med honom innan det är natti, vilken blir ganska snart som det känns!

God Natt

Av Linda - 3 maj 2007 16:40

Ja, bara 3 dagar kvar tills jag är ledig! =) Börjar känna att all ork går ur mig...Behöver tvätta, men orkar inte. Behöver äta, men orkar inte. Behöver träna, men orkar inte. Behöver handla, men orkar inte. Behöver sova, men orkar inte...hihi!


Kan inte komma på vad jag ska bjuda på på måndag. Förslag nån??!

Har funderat på nån paj eller kanske cheescake eller nå goda smörgåsar eller sallad eller brömajja...jag kan helt enkelt inte komma fram till nåt! HJÄLP!!!


Nu är jag vrål hungrig, måste nog göra mig nåt att äta...hej hej!

Av Linda - 2 maj 2007 21:04

Idag blir pappsen 52 år, det är ingen ålder på...hm..ja, vad man nu brukar säga!! =)

Fick kaffe å smörgåstårta. Mycket smarrigt!

 Har nyss komit hem. Henke åkte till Mogge med nå gammla däck, så vi slipper ha dom bak i bilen. Lär juh dröja ett tag innan han kommer hem.


Tänk vad man kan bli påverkad av drömmar. Vaknade vid fem imårrse av att Henke väckte mig för att jag grät, kudden å kinderna var alldeles blöta. Riktiga krokodiltårar. Fattar inte att det kan verka så verkligt. Å innan hjärnan fattat att det bara var en drömm, snyftade ett tag även i vaket tillstånd... Otäcka drömm!!!!


Nu ska jag titta på Greys anatomi.

Sen blir det sängen.

Najty!

Av Linda - 1 maj 2007 11:22

Då var det Maj då. Tycker att April har gått så fort! Snart är sommaren här, härligt!


Klev upp 8,30 imårrse. Åt frukost å sen fick vi nå tokryck å började städa, var behövligt vill jag lova. Å varför blir det så dammigt i sovrummet?? Tycker att det blir på en gång!


Kom på igår att jag bytt helg, så jag är inte ledig förrän på måndag. Det innebär att jag kommer att jobba 10 dagar i rad, jobbigt!! Men jag har iaf två kvällar så jag får sova lite på morgnarna. Idag börjar jag kl. 13,00 å slutar 21,00. Inge roligt pass!


Igår var det sista April, vi var hos Jonas, Sandra å Tuva. Skulle bli trerätters, men det blidde bara två. Vi orkade ingen efterrätt...=) Mamma å Tomas var oxå där, å lill Linda med, en liten stund. Det var trevligt, skönta att ta det lugnt. Åkte hem vi 23,00 tror jag, var så trött.

Idag fyller svärmor 50 å i fredags fyllde svärfar 50. Dom är i Thailand nu, solar å har det bra i värmen *avis*. Ska fira dom nästa helg, när Lisa kommer hem till S-vall. Å imårrn fyller pappsen 52. Så det blir det en sväng till "Foodstream"...=)


Henke har just åkt till Tosse å Sanna, dom skulle vara i skogen å grejja. Å jag väntar på att klockan ska bli ett, eller helst vill jag att den ska vara 21,00 så att jag har slutat jobba!! Känns tungt att gå dit idag! Men men, bara jag kommer dit så går det bra, trivs juh som fisken i vattnet där egentligen. Inte alla dagar men oftast! =)

 Å det är juh TISDAG, det innebär Desperate housewives ikväll, det är juh sååå bra!!! =)


Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards