Alla inlägg under april 2007

Av Linda - 21 april 2007 18:27

Har varit å tittat på hus idag, det var fint, men tyvärr väldigt litet...vi får fortsätta spana.

Har städat kylen, frysen å köksskåpen idag. Guud vad mycket vi slängde, saker som var gamla. Jag tror det blev 3 tokfulla icakassar innan vi var klar. Men nu är det ordning och reda och frächt!

Håller på att laga mat; Potatisgratäng och fläskfile´ med en god sallad och ett glas rött till, mums..=)

Vet inte riktigt vad det blir sen ikväll...börjar juh bli sugen å henka på brudarna..=) Vi får väl se...

Nu ringer äggklockan, vilket betyder att gratängen är klat. Got to go!

Av Linda - 20 april 2007 16:24

Jaha, då var det fredag...har inga planer för helgen direkt. Ska till Johanna ikväll, hon fyller år idag. Grattis Stumpan! =)                           Sen vet jag inte vad som händer. Kanske det blir ett glas vin..lr två hehe.

Imorgon ska vi iaf på en husvisning, ska bli skoj. Får de om det är bra.

Söndag är den stora vilodagen som naturligtvis inkluderar BINGOLOTTO!!

Nu ska jag gå å laga lite mat åt min käreste.

Trevlig helg!

Av Linda - 18 april 2007 21:24

Har varit ledig idag, kunde juh inte hålla mig ifrån brorsan å Sandra å Tuva. Jag å Sandra tog en snabbsväng till Birsta å uträttade några små ärenden. Sedan kom pappa, Anna-Karin å farmor till Jonas å Sandra å grattulerade till bäsen.

Hämtade Henke å åkte ner på Birsta City för att köpa lite saker till Tuva. Seb hem å käka lite, potatisbullar, bacon å lingonsylt. Sen ringde mammsen å undrade om jag ville hänga med på Birsta å strosa lite. Självklart! =) Henke åkte å hjälpte Tomas med oljebyte på firmabilen.

Nu blir det lite fika å sen krama kudden.

Baj baj

Av Linda - 17 april 2007 20:45

Idag har Tilda varit hos veterinären hela dagen. Hon har öronmärkts, vaccinerats och steleriserats. Så nu måste hon ha tratt i några dagar...å det är inte populärt. Den är juh såå ivägen... Lider med henne!

Av Linda - 15 april 2007 21:30

Tillbaka i staden efter en underbar vecka i fjällen.

Det första vi gjorde när vi kom hem var juh naturligtvis att åka till Jonas å Sandra. Jag bara måstade se lilla underverket, Tuva. Såå söt

Nu ska jag ta å packa upp lite mer, sen är det natti. Imorgon är det back to work.

Natti natti

Av Linda - 9 april 2007 08:20

Äntligen har hon (som jag var bergis på skulle bli en han) kommit ut till oss. Lilla Tuva, fasters Älskling. 3300g och 48 cm. Såå liten...

Åker till Storlien idag på en liten mini semester, ska bli skönt, men det känns inge vidare att åka precis när brorsan blivit pappa. Men jag får väl stå ut med att inte träffa dom fram till söndag, när vi kommer hem.

Hej Svej

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<<
April 2007 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards