Direktlänk till inlägg 22 januari 2013

Ledig dag, slutspurt och klippning!

Av Linda - 22 januari 2013 10:53

Nu har jag jobbat min sista helg för ett lååångt tag framöver, nu återstår bara 6 arbetspass varav två stycken är till 12.00 Fattar det inte själv men jag har aldrig längtat efter att få sluta jobba så mycket som jag gör nu. Jag stormtrivs och älskar verkligen mitt jobb men just nu sätter min kropp stopp för så mycket och jag får pressa mig själv för att klara av vissa göromål. Vilket leder till ännu mer värk, trötthet och irritation!! Inte roligt helt enkelt...

Idag är Amanda och jag lediga. Vi började med en välbehövlig sovmorgon till 8.40 men vi låg och drog oss till närmare 9.30 sen klev vi upp och åt frukost.
Nu är vi tvättade och påklädda, tvätten är vikt och en maskin går.
Jag funderar på en tur till birsta, dels för att fördriva tid, dels för att kolla på ett skötbord och dels för att köpa kartonger. Vårt kök kommer ju på fredag så det börjar bli dags att tömma skåp och lådor.

Klippte Amanda i söndags, ganska mycket. Det var lite svårt att få det rakt då damen har myror i brallan men det är inget som syns om man inte granskar det noga. Det ojämna alltså, inte myrorna. :-P
Ska se om jag får ta en bild på henne hon börjar bli lite tjurig med det...

Nu ska vi måla lite och klistra klistermärken.

Hej, hej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 30 mars 2014 20:33


Grattis älskade Julia! Igår blev du 1 år.

Av Linda - 27 mars 2014 20:19

I mitten på februari sökte jag ett jobb. Ett jobb som jag tror skulle vara väldigt lärorikt och utvecklande. Men med mitt självförtroende så trodde jag såklart inte jag hade någon chans. Igår ringde dom och vill att jag kommer på intervju...!! Känn...

Av Linda - 19 mars 2014 20:03

Idag blir vår stora älskling 4 år! GRATTIS Älskade Amanda på din dag! Började dagen med sång, paket och chokladboll i sängen. Självklart satt det ett ljus i chokladbollen så hon fick blåsa ut det. Dagen fortsatte med godsaker och kvällen spenderad...

Av Linda - 13 mars 2014 22:25


  Lillan tog sin första tur med gåvagnen idag! ♡   ...

Av Linda - 13 mars 2014 22:22


Hm... sista bilden kom visst inte med så här kommer den!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards