Alla inlägg den 17 mars 2012

Av Linda - 17 mars 2012 20:56

Jag har inte tagit venprover på jätte länge och de senaste fem sex gångerna har jag misslyckats så mitt självförtroende har legat på botten då det gäller provtagning och jag har gett upp tanken på att jag någonsin skulle klara av det igen. Därför har jag sagt ifrån mig den uppgiften på jobbet.

MEN....igår följde jag med världens bästa Kicki på jobbet och skulle kolla på när hon tog två prover. Det slutade med att jag själv stod där och skulle ta ett efter att ha blivit övertalad av Kicki. Och gissa vad?! Jag LYCKADES på FÖRSTA försöket, gissa om jag blev en meter längre och kände ett lyckorus i hela kroppen resten av dagen! =)

Tänk vad lite blod kan göra! =)


Idag har jag jobbat 7-12 sen åkte jag hem till min älskade familj och myste i det underbara vädret med familjen Hagman. Hade turen att få träffa mamma och Tomas oxå då dom kom och hämtade Emil.

Till middag slog vi på stort (som typ resten av sundsvall enligt FB) och gjorde årets första grillning. Riktigt gott var det!

Ikväll har jag bakat kolakakor och gjort tårtor så imorgon återstår "bara" bullbak sen är vi redo för kalas.

Måste in på Birsta en sväng oxå och handla lite smått och gott till kalaset och så ska jag passa på att köpa några födelsedagspresenter till några av Amandas kompisar som fyller år här i dagarna.


Nu ska jag lägga omkull mig på soffan eller kanske lika bra att ta sängen på en gång lär somna så fort huvudet hamnat på kudden.


Hej hej!  

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards