Alla inlägg den 22 december 2012

Av Linda - 22 december 2012 17:55

Nu är det bara två dagar till julafton. Den här veckan har gått sjukt fort!
I tisdags var jag ledig, då passade jag och Sandra på att åka på ica maxi och handla julmaten.

I torsdags var det lilla julafton hos Amandas farmor och farfar med faster Lisa och Marcus. Amanda fick massa bra julklappar, bl.a böcker, pussel, prinsessklänning, pippi kläder, en stor ponnyhäst som låter och som man kan mata, borsta och kela med, men favoriten blev fiskspelet. Det går varmt här hemma!! :-)

Idag har Henke inventering. Jag och Amanda har varit till min mormor och morfar tillsammans med Jonas, barnen och mamma med en julblomma.
Blev en snabbis på affären då jag glömt att köpa purjolök. Så nu är sillen inlagd och en en sorts julgodis är på kylning.
Nu är det lördagsmys med Skrutt som gäller innan läggdags sen måste jag ta tag i att slå in de sista paketen.

Hej, hej!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards