Direktlänk till inlägg 8 maj 2011

Ordningen återställd!

Av Linda - 8 maj 2011 20:39

Har just satt mig i soffan och inväntar Big Brother. Hoppas Gurkan eller Katerina åker ut ikväll.


Har äntligen fått pussas och kramas på Amanda och nu ligger hon och sover i sin säng. Hon hade så klart haft det toppen hos farmor och farfar.

Darlingen har oxå kommit hem så han har jag naturligtvis också pussas och kramas med. =) Just nu är han ute och springer med brorsan.


Själv hoppar jag över att vara hurtig idag då jag är sjuuukt trött. Sprang ju faktiskt två varv runt ryggis igår på timmarna. Märks att jag inte är van att jobba, här slut i kroppen trots att helgen varit lugn och bra på jobbet men tankeverksamheten går på högvarv och jag måste dubbelkolla mig själv hela tiden för att inte glömma något eller göra fel. Men jag ÄLSKAR verkligen mitt jobb och mina arbetskamrater. Det är dom som gör att det inte känns tungt att jobba helg. Ett gäng pärlor är vad dom är och jag har saknat dom sååå mycket.


I gårkväll när jag slutade jobba, 21.30 åkte jag till mamma och Tomas. Skulle sova där för att slippa åka hem då jag skulle börja 7.00 i morse och det var ju ändå ingen hemma. 

När jag kom dit hade mammsen gjort en god räkmacka till oss och till det serverades det ett glas rött. Precis vad man önskar efter en lång jobbdag. Min mamma är den bästa! =)


I morgon jobbar jag bara till 12.00 och sen är jag ledig på tisdag. Det ska tydligen bli toppen väder i morgon och det gillar vi.  


Nä, nu är det BB time!


Hej hej!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 30 mars 2014 20:33


Grattis älskade Julia! Igår blev du 1 år.

Av Linda - 27 mars 2014 20:19

I mitten på februari sökte jag ett jobb. Ett jobb som jag tror skulle vara väldigt lärorikt och utvecklande. Men med mitt självförtroende så trodde jag såklart inte jag hade någon chans. Igår ringde dom och vill att jag kommer på intervju...!! Känn...

Av Linda - 19 mars 2014 20:03

Idag blir vår stora älskling 4 år! GRATTIS Älskade Amanda på din dag! Började dagen med sång, paket och chokladboll i sängen. Självklart satt det ett ljus i chokladbollen så hon fick blåsa ut det. Dagen fortsatte med godsaker och kvällen spenderad...

Av Linda - 13 mars 2014 22:25


  Lillan tog sin första tur med gåvagnen idag! ♡   ...

Av Linda - 13 mars 2014 22:22


Hm... sista bilden kom visst inte med så här kommer den!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards