Alla inlägg den 4 november 2010

Av Linda - 4 november 2010 22:00

Ibland vill man bara skrika och gråta. Låta alla negativa känslor och tankar komma ut.

Så känner jag nu!!!

Amanda går mig på nerverna. De senaste 4 dagarna har hon varit extremt gnällig och vill inte vara själv många sekunder utan gärna underhållas med full fart heeela tiden. Annars bli hon rent ut förbannad och gråter och skriker.

På nätterna vaknar hon och gråter och är otröstlig. Dessutom har hon även börjar äta på nätterna, vilken inte har hänt sedan hon var 1 månad!!!

Vad är det som händer?!

Jag känner mig utpumpad på energi och det gör ju dessvärre oxå att tålamodet tryter ännu lättare.

Stressen över att flytten sker om en vecka och huset inte är klart gör inte saken bättre. Som pricken över iet ser det förjävligt ut här hemma och det är sjukt smutsigt och dammigt.

Jag känner mig dessutom riktigt risig, blek och glåmig, fetare än en julgris och håret ska vi inte prata om...

Ja, listan kan göras lång!


Just nu vill jag bara lägga mig ner, gråta och dööööö!!!!

Så bra mår jag!

Av Linda - 4 november 2010 08:57

Tror faktiskt att sjukdommarna här i hushållet börjat ge med sig, jag är bara lite hes, småhostig och små täppt i näsan som nästan alla andra vid den här årstiden. 

Amanda har lite hosta kvar men annars är hon pigg som en lärka.

Synd för henne för det innebär vaccinering idag. Blev ju strul med Hepatit vaccinet så hon ska få andra sprutan idag. 

Annars händer det inte så mycket idag, har ju fortfarande ingen bil... men det gick ju faktiskt riktigt bra att åka buss igår, chuffören körde som en galning bara så det var till att hålla i sig.

 

När det gäller huset finns det inte så mycket att göra nu....vi väntar på att färgen till panelen i gillestugan ska komma. Det enda vi ska göra idag är att köra innerdörrarna på lack.

 

Nu ska jag äta lite frukost och sen är det grötdax för skruttis.

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards