Alla inlägg under september 2008

Av Linda - 9 september 2008 13:33

Idag har jag tagit en paus från mina böcker, har haft besök av Sanna å lille Hampus. Vi var ner på stan en sväng å gissa om jag hittade något att köpa?! Naturligtvis! 3 t-shirts å 2 tunikor. Me happie! Nu kan jag nog hålla mig hemma från shopping i en vecka till iaf. =P


Nä, dags att slå upp mina böcker.


Hej hej!

Av Linda - 8 september 2008 21:19

Mötet med mentorn gick bra. Allt känns toppen. Jag har suttit med mina böcker sedan klockan 17,30 vilket innebär snart fyra timmar. Det är så intressant å roligt. Känner mig peppad till 100%


Nu kom min darling hem så jag ska höra hur han haft det idag


Hej hej!

Av Linda - 8 september 2008 11:13

Vilken tur att Henke har sån stor koll på allt som händer! NOT!!! Jag trodde att det skulle bli en ganska lugt kryssning med Henkes jobb men när vi kom ner till busstationen visade det sig att det var GULDKRYSSNING!!! Fattar ni det var den årliga Radio Guld Kryssningen...jag hade ju packat HELT fel kläder. Jag var nära ett sammanbrott när vi satt oss på bussen. Blev tvungen att slänga iväg ett sms till min "saver in the need" för lite peppning. Hursom helst släppte den värsta känslan av misslyckande å vi började dricka öl å efter några st var tankarna på kläderna borta. Tänk vad alkohol är bra! =)

Resan var trevlig å kroppen var lite halv tung när vi kom hem på fredag natt.


Nu sitter jag å ögnar igenom mina skolböcker. Jag ska upp på skolan efter lunch å träffa min mentor för första gången. *spännande* =)


Ha en bra dag!


Hej hej! 

Av Linda - 4 september 2008 10:55

Snart bär det iväg till Sthlm och vidare på en 24 h kryssning med Henkes jobb. Konstigt att man alltid har samma besvär när man packar. Det spelar ingen roll om man ska vara borta ett dygn eller 14 dagar! Nån fler som är lika "störd" som jag?


Jaja, bäst att fortsätta.

Hej hej!

Av Linda - 3 september 2008 09:16

Vaknade för en halvtimme sedan. Tänkte försöka bli klar med den sista uppgiften idag, får se hur det går. Måste upp på sjukhuset en sväng å ta lite prover idag oxå. Lika bra att göra det nu, dom har ju bara öppet till typ 13,00 eller nåt.

Jag ska slänga i mig lite frukost å sen bege mig...


Hej hej!

Av Linda - 2 september 2008 14:25

Just nu går det runt i huvudet på mig. Har nog suttit lite för länge med blicken ner i skolpapperna. Men skoj är det. Lite knivigt bara innan man får in det rätta tänket. Har snart gjort klart självskattnings uppgifterna bara det svåraste kvar. Varför sparar man det svåra till sist??

Måste ta ett break en stund och vila hjärnan.

Om det kunde sluta regna så man kan ta en promenad kanske...



Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8 9 10
11
12 13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards