Direktlänk till inlägg 25 mars 2008

* * * *

Av Linda - 25 mars 2008 12:14

Röker du? - Nej

Snusar du? - Nej

Skolkar du? - Det hände väl några gånger under skoltiden!

Gör du frukosten själv? - Ja.

Har du suttit i rätten? - Nej.

Har du slagit ner någon? - Nej.

Har du pussat någon av samma kön? - Ja.

Har du varit på strippklubb? - Nej.

Vad gör du när du blöder näsblod? - Händer typ aldrig, men jag skulle stoppa upp vadd i näsan å lägga mig ner en stund.

När grät du senast? - Ca, 1 vecka sedan
Vem kan du prata om allt med? - Mamma
Har du solglasögon? - Ja

Skriv en mening på engelska: No, shit sherlock

Vem pussade du senast? - Henke

Vem kramade du senast? - Henke

Vad är din högsta önskan just nu? - Att hitta ett hus

Vad heter din hårspray som du använder? - Proffs hairspray

Vem gillar du ? - Henke så klart. Min familj å alla mina vänner.
Vilken färg har du på tröjan du har på dig? - Svart

Känner du någon som heter Niklas? - Ja.

Har du bärbar data? - Nej.

Är du blyg? - Det kan jag nog inte påstå.

Vad tänker du på just nu? - Jobbet...

 
 
Acca

Acca

25 mars 2008 14:58

mmm visst blir man kräsen, å dyrt äre det ju så då får man va kräsen:)vi har dock inte varit på någon visning än,kikar mest runt på bilder å platser...vare på flottargatan 1 ni kikat?våran granne Peter´s pappas hus isåfall:)men vi har inte sådan bråska med hus egetnligen.men skulle va skönt å ha nått "eget" nog för att lägenheten är våran men ändå...kram kram

http://acccca.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 30 mars 2014 20:33


Grattis älskade Julia! Igår blev du 1 år.

Av Linda - 27 mars 2014 20:19

I mitten på februari sökte jag ett jobb. Ett jobb som jag tror skulle vara väldigt lärorikt och utvecklande. Men med mitt självförtroende så trodde jag såklart inte jag hade någon chans. Igår ringde dom och vill att jag kommer på intervju...!! Känn...

Av Linda - 19 mars 2014 20:03

Idag blir vår stora älskling 4 år! GRATTIS Älskade Amanda på din dag! Började dagen med sång, paket och chokladboll i sängen. Självklart satt det ett ljus i chokladbollen så hon fick blåsa ut det. Dagen fortsatte med godsaker och kvällen spenderad...

Av Linda - 13 mars 2014 22:25


  Lillan tog sin första tur med gåvagnen idag! ♡   ...

Av Linda - 13 mars 2014 22:22


Hm... sista bilden kom visst inte med så här kommer den!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards