Direktlänk till inlägg 23 januari 2008

Senare...

Av Linda - 23 januari 2008 10:37

Jaha, då har jag fått i mig lite gröt å fått igång diskmaskinen.

Varit in i duschen å vänt å valt kläder för dagen, vilket inte var särskilt svårt med tanke på att jag ska jobba.

Skulle ha varit ut på Elgiganten å tittat på en hårddisk. Den vi har är proppfull så vi behöver en till.

Vad är bäst, en intern eller extern, nån som vet om det har någon betydelse???

Jag har fått för mig att en extern är dyrare åsså tar den ju plats oxå, vilken inte en intern gör. Men det känns som en extern är bättre fast egentligen har jag ingen aning! I need some help!


Skulle ha varit på Ikea å köpt nån slags förvaring till badrummet oxå. Skulle vilja ha en hylla där. Men det blir så jobbigt när det ska borras i klinker. Henke vill inte ta sig an den uppgiften. Nån handy där ute som vill ge oss ett handtag??


Åhh, på fredag efter jobbet blir det en liten shoppingtur med Linda W. Det var lääänge sen nu så det ska bli härligt! =P

Känns som att jag behöver å är värd det nu, har gått igenom tillräckligt med saker för en tid framöver nu! JAG BEHÖVER ETT BREAK Å EN LUGN TILLVARO ETT TAG! Det bästa för mig när jag är uppåner är att jobba järnet eller bara vara hemma å göra det jag känner för. Inte ha några krav på mig...(jag blir nog gärna lite av en eremit).

Tur att jag har så förstående människor omkring mig. Love you all!


Nä, nu ska jag sminka mig å förbereda nån middag att ta med på jobbet.

 
 
Tobbe

Tobbe

23 januari 2008 17:30

En extern är ju tacksam då man kan ta med den överallt=) Men kolla så den är snabb, alltså överföring till och från datorn=P

Hare så bra=)

kramar

http://bysses.blogg.se

 
Ingen bild

T

23 januari 2008 18:52

ja det är ju som man vill det där med hddn dom är ju bra på olika sätt en intern kan du ju bara ha i datorn o den externa kan ju vara bra tillex om du vill fara till någon o typ få några filmer o så där då är det ju enkelt o ta med den typ =)o externa finns ju från 800 till 1300 på elgiganten o nu förtiden är det typ samma pris på intern o extern!!

 
acca

acca

23 januari 2008 20:25

ja du det tycer jag med....usch vilket blää väder de vart nu ikväll då....jag lyxade med en solning jag så vart man lite varm å piggare....ha det bra!

http://acccca.blogg.se

 
Jonas

Jonas

24 januari 2008 19:42

jag tycker du skall köpa en intern hårddisk
för det första så slipper du/ni ha en till grej framför tv:n och för det andra så brukar externa hårddiskar vara så sega, altså det tar lång tid att öppna filmen eller bläddra mellan mappar osv..

//kram

http://hagmannen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 30 mars 2014 20:33


Grattis älskade Julia! Igår blev du 1 år.

Av Linda - 27 mars 2014 20:19

I mitten på februari sökte jag ett jobb. Ett jobb som jag tror skulle vara väldigt lärorikt och utvecklande. Men med mitt självförtroende så trodde jag såklart inte jag hade någon chans. Igår ringde dom och vill att jag kommer på intervju...!! Känn...

Av Linda - 19 mars 2014 20:03

Idag blir vår stora älskling 4 år! GRATTIS Älskade Amanda på din dag! Började dagen med sång, paket och chokladboll i sängen. Självklart satt det ett ljus i chokladbollen så hon fick blåsa ut det. Dagen fortsatte med godsaker och kvällen spenderad...

Av Linda - 13 mars 2014 22:25


  Lillan tog sin första tur med gåvagnen idag! ♡   ...

Av Linda - 13 mars 2014 22:22


Hm... sista bilden kom visst inte med så här kommer den!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2008 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards