Alla inlägg den 11 september 2007

Av Linda - 11 september 2007 17:43

Dök på en bild från Jonas å Sandras bröllop!

Av Linda - 11 september 2007 17:16

Blev ingen marknad i lördags, det blev storstädning istället...å det behövdes verkligen! Kvällen var lyckad. Henke blev väl kanske lite för rund under fötterna men det var roligt hehe...


I söndags var vi å tittade på hus, vill ha, så nu är det bara att avvakta å se om det blir budgivning. Hoppas inte, det blir billigast så. =P


Igår hade jag TW demo hos mamma, det gick bra. Har ju inte haft nån demo på hela sommaren men jag tror jag gjorde bra ifrån mig.


Idag har jag jobbat 7,30-16,30 det har varit fullt upp hela dagen, men det är skönt när man har lite å göra för då går tiden fortare.

Henke jobbar över ikväll å jag funderra på att sola, är kanske världens blekaste för tillfället. Vill byta gardiner oxå, å möblera om...hm...men hur?! Får väl se om jag kommer på nån bra lösning.

Ska väl ta mig i kragen å göra nån middag, blir lätt att man hoppar över det när Henke inte är hemma, FY Linda....


Tänk att det är sex år sedan terrorattackerna i USA när två plan flög in i World Trade Centers tvillingtorn. Ett plan störtade i försvarshögkvarter Pentagon å ett fjärde plan kraschade på ett fält i Pennsylvania. Totalt dödades 2 986 människor i attackerna. Fruktansvärt!!!

Skänk en tanke till detta!!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards