Direktlänk till inlägg 21 januari 2014

Uppdatering!

Av Linda - 21 januari 2014 20:54

Nu är det alldeles för länge sen jag bloggade. Har massor jag skulle vilja skriva ner men det har jag varken tid eller ork till så jag gör lite punkter bara för att få det på pränt.

Jobbar på för fullt och varken orkar eller hinner göra så mycket på min lediga tid, men jag räknar ner till sista passet 7/2 sen får jag vara hemma med mina guldklimpar igen.

Julia tog sina första åltag den 30/12 och nu går det med en väldig fart. Hon har börjat glida fram på rumpan nu i dagarna oxå, någon slags blandning av åla och krypa. Hon älskar att stå upp men tar sig inte upp själv.
Hon har en stor aptit och gillar det mesta hon får. En så länge har hon bara ratat en maträtt (tikka masala, barnmatsburk).
Hon härmar hur katten, hästen och monstret låter. Vinkar, klappar händerna, ger pussen, säger mamma och pappa om man ber om det. Vet var lampan och tavla är.

Amanda övar på ord som är svåra att säga och har precis lärt sig säga fjärill istället för färjill, vilket hon är mycket stolt över. Hon älskar att leka med det mesta men just nu är barbie och dockor favoriterna och dansa och sjung.
Hon har börjat på dagis igen efter jullovet. Lycka att få träffa bästis Lilly igen!

Har börjat träna igen efter juluppehåll, känns skönt att komma igång igen även om mitt mål bara är 2-3 pass per vecka men för mig är det skitbra!

Skulle vilja skriva massor om jobbet och situationen där men det skulle ta lååång tid och bli en fjärdedels bok tror jag, dessutom skulle jag säkert få arga blickar från olika håll men just nu är det det sista jag bryr mig om!! Mycket tankar och känslor som snurrar i huvudet på mig och nåt måste göras. Vet inte vad, vet inte hur men jag jobbar på det! Det funkar bara inte som det är nu!!



Ni är mitt liv!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 30 mars 2014 20:33


Grattis älskade Julia! Igår blev du 1 år.

Av Linda - 27 mars 2014 20:19

I mitten på februari sökte jag ett jobb. Ett jobb som jag tror skulle vara väldigt lärorikt och utvecklande. Men med mitt självförtroende så trodde jag såklart inte jag hade någon chans. Igår ringde dom och vill att jag kommer på intervju...!! Känn...

Av Linda - 19 mars 2014 20:03

Idag blir vår stora älskling 4 år! GRATTIS Älskade Amanda på din dag! Började dagen med sång, paket och chokladboll i sängen. Självklart satt det ett ljus i chokladbollen så hon fick blåsa ut det. Dagen fortsatte med godsaker och kvällen spenderad...

Av Linda - 13 mars 2014 22:25


  Lillan tog sin första tur med gåvagnen idag! ♡   ...

Av Linda - 13 mars 2014 22:22


Hm... sista bilden kom visst inte med så här kommer den!

Presentation


100319 kom vår älskade dotter Amanda till oss. Det var då vårt liv fick en helt ny mening.
Den dagen vi blev en familj!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Länkar

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards